Gauza berdina da ebaluatzea eta kalifikatzea?
Nire ustez ez da berdina. Erantsun hau emateko irakurrikitako testuan oinarritzen naiz. ebaluatzea ikusten dut feed-back bat moduan eta kalifikatzea aldiz, ez da bakarrik zenbaki bat jartzea. Gaur egun eskoletan behartzen gaituzte kalifikazio bat jartzera, nahiz eta modu egokiena ez izan.
Noiz?
Hasieran bada diagnostikoa, prozesuan bitartekoa eta bukaeran bategarria
Zer?
Dena ebaluatzea posiblea da. Normatiboa taldearen errendimendua ebaluatzea da. Ebaluazio kriteriala aldiz da irizpideen bidez ebaluatzea.
Nola?
Kualitatibo (hitz eginez adibidez) edo kuantitatibo (zenbakiak)
Nork?
Autoebaluazioa (gure burua ebaluatu), koebaluazioa (beste ikasleak, berdinen arteko ebaluazioa) eta heteroebaluazioa (irakaslea ikasleei)
Nolakoa?
Formatiboa Helburu bezala irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak hobetzea duen edozein ebaluazio prozesua da. Ikasleek gehiago ikastea eta irakasleek irakaskuntza praktika hobetzea dute helburu.Autentikoa momentua egiten da egoera erreal batean eta honekin lotuta integratua.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
e-Portfolioa
Nire asmoa da blogaren sarrera honetan Didaktika Orokorreko ikasgaiaren "laburpen" moduko bat egitea, honekin blogari amaiera em...
-
Eskola txikia: Eskola txikiak dira gela publikoak. Adin desberdinetako umeek elkartzen dira gela bakoitzean, maila guztietako gelak...
-
Egin dugun aurkezpen honetan azaltzen da heziberrik esaten duena metodologiei buruz.
-
PowerPoint honetan metodologia motak desberdinak lantzen dira.
No hay comentarios:
Publicar un comentario